De spannende wens van Twan uit Ijsselmuiden!

About this project

Twan zijn grootste wens was een dagje de spanning opzoeken in een pretpark. Deze wens kwam afgelopen zaterdag uit toen Twan met zijn ouders naar Walibi Fright Night mocht van ons! De moeder van Twan vertelt: ‘Dankzij de kaartenactie voor Stichting Wens Komt Uit! bij ons in het dorp zijn we in aanraking gekomen met deze Stichting. We waren blij verrast toen Twan zijn wens mocht beleven!’’ Twan heeft het syndroom van down en hij is daardoor een nog stoerdere vent dan andere jongens. Twan heeft de dag van zijn leven gehad. Geen enkele achtbaan was voor Twan te eng, zelfs zijn moeder moest haar angsten even opzij zetten toen Twan de allersnelste Space Shot wilde trotseren. ‘’Het was een geweldige en spannende dag, wat een kick! We hebben super genoten van alle achtbanen en de lekkere patat, Stichting Wens Komt Uit! bedankt!’’ Aldus een voldane Twan.