Een stralende Tygo (12) tussen de snelste attracties!

About this project

Tygo is ernstig meervoudig complex gehandicapt en is daarom een jongen die veel zorg nodig heeft. De situatie is steeds erg zorgelijk en de toekomst is onzeker. Voor ons was dit reden genoeg om Tygo met zijn gezin een onvergetelijke dag te bezorgen.

In samenwerking met Stichting Veluwse Wens Ambulance hebben we de schouders eronder gezet om het hele gezin de dagelijkse beslommeringen te laten doorbreken. Hier is de nodige voorbereiding aan vooraf gegaan, maar het was het dubbel en dwars waard! Vanuit het Overijsselse Steenwijkerwold werd na verplichte voorbereidingen koers gezet richting de Efteling. De rit in een echte wensambulance was al een spannend avontuur op zich. De ouders van Tygo i.s.m. de Stichtingen hebben elkaar fantastisch aangevuld!

Wij willen de vrijwilligers en Stichting Veluwse Wens Ambulance ontzettend bedanken voor de inzet en het beschikbaar stellen van de ambulance.

‘’Zo’n dag blijft natuurlijk spannend maar we hebben ontzettend genoten! Deze dag pakken ze ons nooit meer af’’ aldus de moeder van Tygo.