Een dag terug in de tijd

About this project

Vivian en Jurian hebben een zeldzame stofwisselingsziekte, zij hebben beide een niertransplantatie gehad. Bij Vivian is het erg goed gegaan, bij Jurian helaas wat minder. Inmiddels is dit een jaar geleden en hij is nog steeds aan het herstellen.

‘’Wij wisten van niets, totdat we door Stichting Wens Komt Uit! zijn benaderd met de mededeling dat we zijn aangemeld voor een wensdag. Wij waarderen het enorm dat mensen van buitenaf vinden dat wij zoiets moois verdienen met het gezin’’. Aldus de ouders van Vivian en Jurian.

”Op initiatief van Stichting Wens Komt Uit! hebben we een heerlijke dag gehad met het gezin en volop genoten van de indrukwekkende musical Soldaat van Oranje. Wij zijn Stichting Wens Komt Uit! dankbaar dat onze wens in vervulling is gegaan.”