In een rupsvoertuig over het strand van Noordwijk

About this project

Zaterdag werd de wens van Jurgen (11) vervuld samen met zijn moeder en zus. Helemaal uit Beetsterzwaag kwamen zij naar Noordwijk om daar een weekend door te brengen in een rolstoelvriendelijke vakantiewoning. Ook de tante en nicht van Jurgen waren uitgenodigd door “Stichting Wens komt uit”. Na een warm welkom bij Strandplaats Nederzand(t) stond er zaterdag een rit over het strand gepland met de Strandrups van de Stichting Outdoor4disabled. Op het moment dat de Strandrups van stal werd gehaald werd Jurgen in warme regenkleding gehesen en klaargestoomd om het herfstweer te trotseren. Bij de wensaanvraag gaf zijn moeder aan dat Jurgen van snelheid en actie houdt. De vrijwilliger op de rups liet hem dit geen tweede keer zeggen, kuilen en heuvels werden niet ontweken en wat heeft Jurgen genoten! Ondanks de regen en harde wind was het voor het hele gezin een geweldige ervaring. Wij danken Stichting Outdoor4disabled en haar vrijwilligers voor de inzet en het beschikbaar stellen van het rupsvoertuig.